NEJSOU OBSAHY JAKO OBSAHY
S Luckou jsme se poznaly při práci pro hotelový řetězec Amenity Resorts. Lucka se starala o marketing všech resortů a já byla dodavatel vizuálního obsahu. Během jednoho roku naší spolupráce jsme si vytvořily proces, který skvěle fungoval - resorty začaly být vidět. Když jsme se potkaly i u dalšího projektu, naskočily jsme na zajetý proces. Ten se znovu osvědčil a my se rozhodly nabídnout svou práci dalším klientům. Více o naší spolupráci.
A jak to celé funguje?
Každý projekt je jiný, proto s vámi na začátku potřebujeme mluvit a získat odpovědi na otázky: Co přesně hledáte? Co vás pálí, trápí a proč nás potřebujete? Co je cílem naší
spolupráce? Jaké je vaše PROČ?
Mimochodem, znáte knihu Simona Sinka Začněte s proč? Je geniální. Klade spoustu důležitých otázek. Pokud na ně znáte odpověď, máte základní kameny pro komunikaci vaší značky, a hlavně motivaci pro sebe i lidi, kteří v tom jedou s vámi.
1.rešerže a vyjasnění Proč
Dejte nám čas vás poznat. Řekněte nám, co přesně děláte, v čem jste dobří i kde cítíte slabá
místa. Koukneme se na váš čerstvým pohledem. To vždycky pomáhá.
2.návrh rozpočtu
Na základě rešerše vytvoříme kostru pro dvě varianty. Menší i větší. Obě varianty naceníme a vy si vyberete, která je pro vás vhodnější.
3.obsahový plán a focení
Až si odsouhlasíme rozpočet, můžeme začít tvořit obsah a plánovat focení.
Do samotného focení už přicházíme s jasnou představou a seznamem obrazů, které chceme
v komunikaci použít. Skoro vždy vznikne během tvorby i něco navíc, co jsme neplánovaly. A
to je jenom dobře :).
4.exekutiva plánu a vyhodnocení
Obsah se vydává pravidelně podle předem schválených plánů. Lucka ho průběžně hodnotí a
jednou za měsíc vytvoří souhrn toho, co fungovalo dobře, co méně, co je potřeba změnit,
nebo co se vyplatí zopakovat.