NEJSOU OBSAHY JAKO OBSAHY


S Luckou jsme se poznaly při práci pro hotelový řetězec Amenity Resorts. Lucka se starala o marketing všech resortů a já byla dodavatel vizuálního obsahu. Během jednoho roku naší spolupráce jsme si vytvořily proces, který skvěle fungoval - resorty začaly být vidět. Když jsme se potkaly i u dalšího projektu, naskočily jsme na zajetý proces. Ten se znovu osvědčil a my se rozhodly nabídnout svou práci dalším klientům. Více o naší spolupráci.

A jak to celé funguje?


Každý projekt je jiný, proto s vámi na začátku potřebujeme mluvit a získat odpovědi na otázky: Co přesně hledáte? Co vás pálí, trápí a proč nás potřebujete? Co je cílem naší

spolupráce? Jaké je vaše PROČ?


Mimochodem, znáte knihu Simona Sinka Začněte s proč? Je geniální. Klade spoustu důležitých otázek. Pokud na ně znáte odpověď, máte základní kameny pro komunikaci vaší značky, a hlavně motivaci pro sebe i lidi, kteří v tom jedou s vámi.

1.rešerže a vyjasnění Proč


Dejte nám čas vás poznat. Řekněte nám, co přesně děláte, v čem jste dobří i kde cítíte slabá

místa. Koukneme se na váš čerstvým pohledem. To vždycky pomáhá.

2.návrh rozpočtu


Na základě rešerše vytvoříme kostru pro dvě varianty. Menší i větší. Obě varianty naceníme a vy si vyberete, která je pro vás vhodnější.

3.obsahový plán a focení


Až si odsouhlasíme rozpočet, můžeme začít tvořit obsah a plánovat focení.

Do samotného focení už přicházíme s jasnou představou a seznamem obrazů, které chceme

v komunikaci použít. Skoro vždy vznikne během tvorby i něco navíc, co jsme neplánovaly. A

to je jenom dobře :).

4.exekutiva plánu a vyhodnocení


Obsah se vydává pravidelně podle předem schválených plánů. Lucka ho průběžně hodnotí a

jednou za měsíc vytvoří souhrn toho, co fungovalo dobře, co méně, co je potřeba změnit,

nebo co se vyplatí zopakovat.

Jestli vám to dává smysl, tak pojďme do toho.

Jestli vám to dává smysl, tak pojďme do toho.