Můj rok a půl s Royal Spa v kostce


  • 5 návštěv 
  • 12 nocí
  • 2800km po celé ČR
  • Mariánské Lázně, Velké Losiny, Luhačovice, Ostrožná Nová Ves
  • přes 500 finálních snímků
  • červnový termín s 10°C
  • říjnový termín s 22°C
  • 1 narozené dítě (ne, při focení :)
  • 36 káv
  • 32 modelů
  • 60 outfitů
  • 170 emailů
  • realizace v průběhu 2021-2022


Vedení chtělo oživit stávající fotogalerii, nafotit zrekonstruované prostory, přidat svěží snímky pro obsahy na sítě a ukázat hostům, co mohou od lázeňského pobytu očekávat. Reálný pohled na ubytování, služby, jídlo i okolí hotelu. Každá destinace v jejich síti je jiná. 

Zadání majitele bylo jasné – ukázat hotely jako moderní místo na trávení dovolené, kde hosté najdou komplexní služby včetně péče o zdraví, s ohledem na každou destinaci. 


Jak může fotka pomoci vašemu podnikání?


Dobré fotky dokážou prodat místo ještě předtím, než host přijede. Klienta potřebujete nadchnout. Potřebujete, aby si pobyt koupil i když u vás ještě nebyl. Potřebujete s ním nasdílet atmosféru místa, představit služby, ukázat jídlo a provést ho okolím. Tak, aby k vám chtěl jet. A aby si vybral to vaše místo. Ne sousedovo.


Markeťáci 


Každý markeťák vám řekne, že potřebuje pro fungující inzerci databázi krásných fotek, ze kterých můžete čerpat. Nejlépe snímky z reálných lokací, které prodává. Povedené snímky, odrážející realitu, tak aby klient neměl zároveň nenaplnitelná očekávání. Proto fotobanky v tomto ohledu nefungují. 

Jak to dělám já?

Na začátku se hodně ptám.


Fotky, které vám dodám pak slouží jako propagace na webu nebo rezervačních portálech typu Booking. Ale berte je i jako „studnici“ obsahu na sociální sítě. Nemusíte se pokaždé trápit „co tam mám zase dát“, můžete rovnou sáhnout do naší fotogalerie. 

Než se rozjedeme do lokalit připravíme si plán focení, vytipujeme si cílovou skupinu, sladíme outfity, oslovíme modely a rovrhneme časový plán. Hodně se vás ptám, abychom se naladili na stejnou vlnu.

Tabulky, příprava, emaily, domlouvání.

Výsledkem je, že na lokaci máme jasný plán a netápeme. Mám zkušenost, že pak jde práce krásně od ruky a netrápíme se, že nám něco chybí. 

Zpětná vazba 


Zpětná vazba na mou práci je pro mě důležitá. Abychom zlepšili procesy nebo jsme vymysleli ještě něco lepšího.


A takto výsledky hodnotila Libuše Padevětová, Head of marketing and sales, za tým Royal Spa.

"Evka je výborný fotograf a parťák v jednom. Dokáže se vcítit do potřeb klienta. Je inspirativní, přichází s nápady, zároveň respektuje Vaše požadavky. Společným výsledkem jsou krásné a velmi kvalitní fotografie, které vypráví Váš příběh. Focení s Evkou je radost! Těšíme se na další."

Dobré fotky pomohou vašemu podnikání a já zase ráda pomohu vám.